„Noc niskich cen” – czyli o tym, jak zachęca się nas do zakupów.

woman-shpping-1358442-mW czasach konsumpcjonizmu jeden zakup napędza zakup kolejny. Sami nie zauważamy nawet jak bardzo pomagamy w nakręcaniu się tej machiny. Po prostu wchodzimy do sklepów i kupujemy. To jednak nie wystarcza właścicielom wielkich galerii handlowych – od czasu do czasu stosują oni różne sztuczki, by zachęcić nas do większego kupowania.

Jedną z form zachęcenia nas do robienia zakupów jest organizowanie akcji typu „ Noc niskich cen” czy „Weekend szalonych cen”. Co to za venty? To nie mniej, ni więcej, jak tylko akcje promujące dane sieci odzieżowe. Zasady są proste: w konkretnych godzinach lub dniach możemy dokonać zakupu danej rzeczy po niższej cenie ( czasem nawet z rabatem sięgającym 40 %). Jak w ten sposób przyczyniamy się do zysków galerii? Podczas takich eventów nie tylko wzrasta sprzedaż w poszczególnych sklepach, wiadomo przecież, że klient po godzinach spędzonych na oglądaniu i przymierzaniu ciuchów z chęcią usiądzie przy kawie lub posili się smacznym obiadem. A właściciel galerii bogaci się dzięki temu.